Arrived in the Sunshine? State - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Maarten Brink - WaarBenJij.nu Arrived in the Sunshine? State - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Maarten Brink - WaarBenJij.nu

Arrived in the Sunshine? State

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

19 Januari 2008 | Verenigde Staten, Kissimmee

Hallo allemaal,

Na ietwat langdurende vlucht (vertraging in Philadelphia) zijn we afgelopen nacht rond een uurtje of 11 's avonds (plaatselijke tijd) eindelijk aangekomen in Florida. Natuurlijk was 't ff wachten tot de bagage binnen kwam rollen, maar in de tussentijd was pa bezig met de huurauto te regelen, wat dat betreft liep het vlekkeloos. We kregen een Mustang in cabrioletuitvoering toebedeeld, echter degeen die achterin zou zitten zou een stijve nek krijgen als het dak er niet afgeschoven kon worden bij slecht weer. Dus deze hebben we ingeruld voor een Toyota Sienna, hier een aardige auto, als we er in Nederland mee zouden rondrijden zou men denken wat we een enorm groot gezin zouden zijn, haha;). Eenmaal aangekomen bij onze ruime villa bleek dat m'n moeder haar tasje en jasje kwijt was. Gelukkig hebben we deze vanochtend teruggevonden... in 'onze' Mustang.

Vandaag hebben we vanwege het niet superbeste weer, aangenaam temperatuurtje en miezerig, een shopping mall nabij Orlando bezocht. Bij binnenkomst kwamen we op een groot food court terecht, een terras met allemaal tafeltjes en stoeltjes en daaromheen 20 tot 30 verschillende eettentjes van pizza tot sushi, van de typisch Amerikaanse hamburgers tot Mexicaans. Als je ziet wat je allemaal aan eten kan kopen en voor welke prijs dan is het niet zo verwonderlijk dat sommige (lees: veel) Amerikanen zo huge zijn. Bovendien zijn die gekke Amerikanen helemaal dol van hun football, sportzaken hangen vol met shirts van hun clubs en hun helden als Manning (was ongeveer ook de enige naam die ik wist uit het American Football). Uiteindelijk heb ik ergens nog wel een stand gevonden waar ze échte voetbalshirts verkochten, heb voor 'n apple & an egg een shirt van LA Galaxy aangeschaft. Natuurlijk met nummer 23 en Beckham erop, heb zoals jullie weten net zoveel techniek als hij.

Zo! Morgen naar Kennedy Space Centre. Dus binnenkort weer meer te vertellen en (hopelijk) enkele foto's.

Have a nice day!
Maarten

• 19 Januari 2008 - 07:15

Pascal & Marieke:

Hey Maart

Mooi dat je heel bent overgekomen nou maar genieten van al dat moois
    je wilde toch nog mee naar afrika (shirt David Beckham dan slaap je maar ergens anders en wat betreft de techniek daar ben ik het niet mee neens

Groet Pascal en Marieke

• 19 Januari 2008 - 09:13

Maaike:

Goedemorgen! (voor ons)

Klinkt tot nu toe goed. Maar even flink hopen op een hoop zon want ik wil je natuurlijk wel met een kleurtje terug zien!
    Veel plezier verder en geniet ervan!

Kus Maaike

• 19 Januari 2008 - 18:06

Piet En Bep:

bedankt voor jullie mail! Leuk hoor. Hopelijk krijgen jullie beter weer, hier is het verschrikkelijk. Alleen maar regen!
    Veel plezier en safe driving.
    Groeten.

• 19 Januari 2008 - 21:21

Pascal En Marieke:

Hey maart

hoe gaat ie in de states
    en gefeliciteerd met utreg 3-1

roda was de eerste dertig minuten de betere en vanaf de 30ste minuut was utreg aan zet binnen 7 minuten was het 3-0 2x nelisse en 1 x van dijk (strafschop) tweede helft was vanouds utreg staat voor dan hoef je toch niet te voetballen al snel was het 3-1 door oper roda wel wat kansjes gehad maar niet meer gescoord
    vrijdag had feyenoord al verloren van Excelsior
    Heerenveen met 4-0 gewonnen van AZ

Eerste wedstrijd keegan 0-0 tegen bolton ben wel tevreden

Maart groet aan je ouders en spreek je later weer

Groet Pascal

• 20 Januari 2008 - 09:09

Esther:

Hey Maarten,

Veel plezier in de state's.

Kus Esther

• 20 Januari 2008 - 12:41

Willemijn:

He Buum!

Lekker aan het genieten van je vakantie? Fijn dat je goed bent aangekomen. Hopelijk schijnt de zon inmiddels wel...Het is in ieder geval niet koud toch? Ik heb je huissleutel nog niet ontvangen, dus je plantjes hebben nog geen water gehad.
    Nou, veel plezier daar!

Groetjes van de Buuf

• 20 Januari 2008 - 20:51

Annelies:

Hey die Maarten!

Hoe ist ermee? Heb je het naar je zin daar? Lekker genieten hoor! En al helemaal omdat het hier regent;)
    Have fun!

Groetjes Annelies

• 21 Januari 2008 - 14:52

Wilma:

Hey Maart!

Klinkt alsof je alweer aan t genieten bent van je verre reis;)
    Hou dat vooral vol!
    kus,
    Wilma

• 21 Januari 2008 - 18:01

Claudia:

Hey Maarten,

Lekker hoor weer een uitje naar het buitenland, geniet ervan.

Zou best wel met je willen ruilen, hier is er alleen maar regen regen en nog eens regen.

Groetjes Claudia

• 22 Januari 2008 - 22:19

Oetse:

Hee Maarten!! Zo te lezen heb je het erg naar je zin daar in de USA. Ik las net je bericht dat je hebt zitten genieten in de zon vandaag. Hier hebben we vandaag voor het eerst weer wat zon gezien sinds .. ??? ik zou het niet weten haha. Ook al een shirt van Beckham bemachtigd voor de collectie dus, heb je eindelijk het shirt van een even goede voetballer als jou heh ;-)

Ik zou zeggen maarten! GENIET ER NOG EVEN VAN!!

Groeten van Oetse vanuit Leeuwarden!

Zie je snel weer! Hulde!

• 23 Januari 2008 - 20:01

Marieke:

nou maarten
    van mij mag je altijd mee hoor. trek dat shirt maar lekker aan, al is het alleen al om pascal te pesten
    geniet er nog ff van
    dikke kus marieke